Ahir dimecres dia 7 vam fer bona part del dia dins el barco. El viatge no va resultar llarg perquè varem estar ocupats en acomodar-nos als camarots, visitar el pont de comandament, una explicació sobre la fauna, la flora i els problemes mediambientals del Mediterrani, dinar i temps lliure. Hi ha que dir que l'hora de dinar va coincidir amb el tram més mogut de la travessia i hi va haver alguns maretjos que es van solucionar amb una biodramina i una estona de tumbar-se a les lliteres.

Consolació Ciutadella 18 19 2nESO xpedicionària1

Arribats a Barcelona, des de l' estació marítima, ben davant de l' estàtua d'en Colón, varem agafar el metro fins a les proximitats del parc Güell des d'on maleta en ma i caminant uns 20 minuts varem arribar a l'alberg.

Aquí ens varem acomodar, varem sopar i varem anar a dormir. A pesar del cansament alguns van fer gresca fins passades les 00:00, però després varem entrar en un son profund i reconfortant. Avui ens espera un dia intens, ja vos anirem informant.